Secretaresse kantoor Best gezocht!

Ben je op zoek naar een baan die veelzijdig is en uitdaging biedt?
Een plek waar je je thuis voelt en waar hard gewerkt wordt?

Vanwege de doorstroom van één van onze secretaresses zijn wij voor onze vestiging in Best op zoek naar een

SECRETARESSE  -  40 uur per week

 

Als secretaresse ben je het gezicht aan de balie en heb je veel telefonisch contact met klanten.

Je ondersteunt de makelaars welke actief zijn in de agrarische sector bij de dagelijkse gang van zaken om te zorgen voor een optimale service. Dat betekent dat jij je onder andere bezighoudt met:

Ook vinden wij het belangrijk dat je commerciële en operationele kansen herkent om zo actief bij te dragen aan het behalen van verkoopdoelstellingen en het verbeteren van de service.

WIE BEN JIJ?
Onze vestiging in Best is op zoek naar een fulltime enthousiaste nieuwe collega met een secretariële opleiding en een HBO werk- en denkniveau. Affiniteit met de agrarische sector is een pré. Om deze baan tot een succes te maken, moet je goed zelfstandig en nauwkeurig kunnen werken, ben je leergierig en beschik je over een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je bent dienstverlenend, commercieel en je kunt goed functioneren als het druk is op de werkvloer.

WIE ZIJN WIJ?

Van den Berk & Kerkhof Makelaars en Taxateurs houdt zich bezig met taxaties, advisering, onteigening, woning-, agrarische- en bedrijfsmakelaardij. Mede door de specialisaties voelen wij ons “Overal thuis”. Op onze kantoren, gevestigd in Aarle-Rixtel en Best, werken zo’n 20 medewerkers, variërend van jong, sprankelend en inventief tot degelijk en ervaren. De sfeer is collegiaal en teamgericht.

INTERESSE?

Ben je enthousiast en herken je jezelf in bovenstaand profiel dan zien we graag jouw sollicitatie tegemoet. Stuur je motivatie en CV naar: p.vanbeek@berkkerkhof.nl.

Heb je vragen, neem dan gerust contact op met Petra van Beek, tel. 0492 – 38 66 00/ 06 - 13 59 72 71.